חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

החזרת בושם
מחבר:בר (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:12/03/2024
שעה:17:29:52

בעלי קנה לי מתנה בושם מרשת גוד פארם. הוא חיפש את הבושם וראה שאין טסטר, המוכר אמר לו שזה הבושם החדש שאותו מראים בפרסומת. בעלי קנה וכשפתחתי גיליתי שזה סוג אחר של הבושם ולא כמו שבפרסומת . אחרי שעתיים חזרתי לחנות ולא נתנו לי להחזיר כי הניילון היה פתוח למרות שלא זרקתי אותו הוא היה פתוח רק בחלק העליון, בבושם עצמו לא השתמשתי בכלל ישר ראיתי שזה הבושם עם פקק בצבע אחר והחזרתי חזרה לקופסא. אחת המוכרות בחנות עצמה אמרה לי שהבושם החדש בכלל לא קיים אצלם במגוון וסתם גרמו לבעלי לקנות את הבושם הזה. אמרו לי לפנות לשירות לקוחות ולקבל אישור החזרה חריג מהם. הנציגה של השירות לקוחות מחזיקה אותי כבר במשך 3 ימים רצופים אומרת שתתקשר ולא מתקשרת ויוצא שאני רודפת אחריה וכל פעם אומרת לי שהיא תחזור אלי בעוד כמה שעות ולא חוזרת. ביקשתי לדבר עם המנהל מעליה ועד עכשיו לא חזר אלי אף אחד. כשאני מנסה להתקשר שוב לשירות לקוחות הם לא עונים למספר. הם גורמים לעוגמת נפש ואני כבר מתוסכלת מהמצב וזה כבר לא קשור להחזרה שם הבושם אלא לכל המצב שהם גורמים ללקוחות שלהם ועובדים על כולם.
12/3/2024 17:29 בר החזרת בושם